In Het is tijd, de ethiek van purpose gedreven organisaties, nemen Ron van Es, Kees Klomp en Ralph Zebregs lezers mee in het denken, het zien en het doen waar het gaat om het idee van ‘purpose’. Het is opvallend hoe bedrijven en organisaties purpose omarmen in hun huidige businessmodel, en dat vraagt om ethisch handelen. Het is opmerkelijk hoe de wereld snakt naar een systeemverandering, dus daar moeten we gehoor aan geven. En het is geweldig hoe bedrijven en organisaties het idee van purpose willen gaan toepassen, maar daarvoor moeten ze wel weten hoe ze dat kunnen doen. Op al deze aandachts-punten laat dit boek een verhelderend licht schijnen.

Over de auteurs

Kees Klomp studeerde politicologie en communicatiewetenschappen aan de UvA en is zeer actief betrokken bij wat hij betekeniseconomie is gaan noemen. Hij is Co-founder van Thrive Institute dat als ondernemende denktank innovatieve trajecten ontwikkelt voor organisaties én samenleving.

Ralph Zebregs is econoom en founder van Purpose Day dat steeds meer als een platform fungeert voor grote bedrijven die begrijpen dat in het businessmodel ruimte moet komen voor het welzijn voor allen. Hij werkt als strateeg bij bedrijven die het belang van die purpose-gedreven economie willen implementeren.

Ron van Es is psychosyntheticus en founder van School for Purpose Leadership. Door te kiezen voor een persoonlijke betekenis zal het werken binnen organisaties om een sterk leiderschap vragen. Een leiderschap waarbij ethiek een rode draad is in werk en leven. 

Technische gegevens
paperback, 14,8×21cm, 96 pagina’s | ISBN: 978 94 91835 11 7 | Prijs: E12,50

Verkrijgbaarheid
Het is tijd is verkrijgbaar in de boekhandel.